dilluns, 7 d’abril del 2008

CANVIS


Se m'acosta una època de grans canvis. Mentiria si dic que no em fa una mica de por, però la veritat és que a més a més estic molt il·lusionada per aquesta nova etapa. Una nova feina, un nou lloc per viure...
Ara em toca recullir una mica del que he sembrat, només una part, però com a mínim que es noti l'esforç realitzar. Espero que tot ens surti com volem, perquè malgrat algunes coses se'ns fan una mica costa amunt, sé que tard o dora tot s'arreglarà...segur que sí!
S'ha de mirar de manera positiva, que si no tot es fa més gran del que en realitat és!
Doncs això, que penso començar la nova vida com abans millor, i amb molta alegria, malgrat aquestes petites coses que enterboleixen el camí!

2 comentaris:

(A)Nneta ha dit...

Irinaaaaaaaaa q si dona ja veuràs com al final la pujadeta no serà tan costaruda com et penses... I si, jo penso q tot esforç té la seva recompensa i tu te la mereixes pq t'ho has currat moooooooolt!
Ànims i a disfrutar de la recolecta d'aquesta collita tan i tan bona q tens al davant!
I mira, com deia el capità enciam: els petits convis són poderosos!! Disfruta'ls a topeeeeeeeee!

Anònim ha dit...

escla que si dona son pues el que tu mateija dius petatas cosas
EEEEEEEEEE que tu ets la gran entusiasta i positiba no futem cagarela EEEEEEEEE
tot surtira rebe guapa
un peto