dilluns, 25 de febrer del 2008

Ja estàaaaaaaaaaaaa


Doncs si ja està, ja sóc Doctora en Medicina i Sanitat Animals per la Universitat Autònoma de Barcelona.


Ha estat un dia preciós, no l'oblidaré mai de la vida. És impresionant veure com gent és capaç de deixar de treballar per escoltar una tesi q ni tan sols li interessa...però ho fan per tu. I els q no heu vingut i sé q voldrieu estar en sou molts d'altres. M'he sentit estimada i molt acompanyada durant l'exposició. Ha anat molt bé, i us ho dec a vosaltres.


Els meus pares han estat allà, com sempre, al peu del canó...mil gràcies per ser-hi!!!!!! la millor sorpresa del mon!


El Joan com no...no tinc més paraules per dir-te vida meva!


El Joan i la Ingrid...m'heu fet emocionar, sobretot pq tenir-vos allà a dit molt de vosaltres i del q sentiu per mi...milions de gràcies!espero algun dia poder-vos tornar el favor.


als companys de feina....bufffff, m'han fet mils regals, m'han abraçat, m'han recolzat...em sento molt afortunada de poder dir que en aquests 4 anys he tingut uns companys de feina q mai oblidaré, i que han fet de la meva feina un gran plaer.


Els q m'heu recolzat des de casa: GRACIES, sense vosaltres ara no podria dir q tot ha anat genial! gràcies per sentir-vos orgullosos, gràcies per preguntar com em va tot.

Doctora cum laude...i em quedarà sempre grabat com us heu aixecat per aplaudir-me...
Ara sóc doctora, i només em queda una cosa per fer: trobar el meu camí.


Moltissimes gràcies a tots



Y ES DIFÍCIL PARA MÍ DECIR LAS COSAS
QUE QUIERO DECIR A VECES
NO HAY NADIE AQUÍ MÁS QUE TU Y YO
Y AQUELLA LUZ DE LA VIEJA Y ROTA CALLE
CIERRA LAS PUERTAS
DEJAREMOS EL MUNDO AFUERA
TODO LO QUE TENGO PARA DARTE
SON ESTAS CINCO PALABRAS CUANDO YO

CORO:
TE AGRADEZCO POR AMARME
POR SER MIS OJOS
CUANDO NO PODÍA VER
POR PARTIR MIS LABIOS
CUANDO NO PODÍA RESPIRAR
GRACIAS POR AMARME
GRACIAS POR AMARME

NUNCA SUPE QUE TENÍA UN SUEÑO
HASTA QUE ESE SUEÑO FUISTE TU
CUANDO MIRO DENTRO DE TUS OJOS
EL CIELO TIENE IN AZUL DIFERENTE
CRUZA MI CORAZÓN
YO NO ESTOY FINGIENDO
SI LO INTENTÉ, TU ME HACÍAS CREER
QUE CREÍAS MIS MENTIRAS

CORO:
Letras4U.com » Letras4U.com » [url]http://www.letras4u.com[/url]
TE AGRADEZCO POR AMARME
POR SER MIS OJOS
CUANDO NO PODÍA VER
POR PARTIR MIS LABIOS
CUANDO NO PODÍA RESPIRAR
GRACIAS POR AMARME

TU ME LEVANTAS CUANDO CAIGO
TU HACES SONAR LA CAMPANA ANTES DE QUE ELLOS ME SAQUEN
SI YO ME ESTUVIERA AHOGANDO TU PARTIRÍAS EL MAR
Y ARRIESGARÍAS TU PROPIA VIDA PARA RESCATARME

CIERRA LAS PUERTAS
DEJAREMOS EL MUNDO AFUERA
TODO LO QUE TENGO PARA DARTE
SON ESTAS CINCO PALABRAS CUANDO YO

CORO:
TE AGRADEZCO POR AMARME
POR SER MIS OJOS
CUANDO NO PODÍA VER
POR PARTIR MIS LABIOS
CUANDO NO PODÍA RESPIRAR
GRACIAS POR AMARME

CUANDO NO PODÍA VOLAR
OH, ME DISTE ALAS
PARTISTE MIS LABIOS
CUANDO NO PODÍA RESPIRAR
GRACIAS POR AMARME

6 comentaris:

Anònim ha dit...

moltas moltas felicitats
quina ilu tota una DUCTORA
felicitats tambe per el teus pares
que segurisim son els paras mes orgullosos del mon
un peto super gran per tu

Unknown ha dit...

Moltes felicitatas Irina, fa ben poc que et conec, però tot el que he sentit de tu no deixa dubte que ets una gran persona.

Veritablement avui deu ser uns dels millors dies de la teva vida, i el sentiment d'haver fet una gran feina et deu omplir de dalt a baix.

Enhorabona per tot l'aconseguit fins ara i que no s'aturi aqui i continui molt més.
Felicitats també als pares i també al Joan per la part que els hi toca.

Sens dubte que et mereixes el millor.
Carles

(A)Nneta ha dit...

Ai Irinaaaaaaaa ja està! Ja ets tota una Doctora, sens dubte q el trobaràs el camí de fet ens ensenyes a tots, sempre, cada dia, q no hi ha res impossible si veritablement ho vols: ets un autèntic exemple de tenacitat i dedicació!
(jo sóc de les persones que no vaig poder ser-hi físicament però no vaig poder evitar ser-hi emocionalment, al teu costat tot el dia. Em penso q jo tampoc el podré olvidar mai!)
ës curiós com quan t'estimes a una persona incondicionalment els seus grans èxits tbé són els teus. Avui, més q mai, em sento orgullosa i feliç de i per tu! I és un sentiment inmillorablñe, de veritat!
Muuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Irina ha dit...

Moltissimes gràcies!!!!!
Aviam si quedem més sovint Carles! a mi també em sembles una gran persona!

MARQUITOS ha dit...

Moltes felicitats!!!!!!
T'ho mereixes, has fet una gran feina i segurament seguiràs fent una gran feina. Seguint així arribaràs lluny i algún dia et reconeixeran la feina feta amb algún premi (com podria ser el Nobel), perquè tens fusta d'investigadora.
Segueix com sempre

Ariadna ha dit...

Bueno Irina,
Jo, encara que no digui res, et vaig tenir present aquell dia...
M'en alegro moltíssim que ho hagis aconseguit i et felicito molt sincerament.

Ara només queda trobar el camí, i estic segura que el trobaràs aviat, no ho dubtis.
Petons i sort!
Ari