dissabte, 23 de febrer del 2008

Avui, m'ho dedico a mi!

Doncs i perquè no?
avui em dedico una de les cançons q més força em donen...pq m'anima quan les cames em tremolen, quan la veu no em surt. Perquè m'ho mereixo, perquè ho faré bé, perquè no crec en la sort. Aplico en mi el q mils de vegades he aconsellat a la gent. Si treballem, molt somnis es poden aconseguir, em de deixar el mínim al factor sort.
Avui estic contenta, em demostraré a mi mateixa que sóc capaç de fer el que em proposi. No em considero una persona gaire vanidosa, més aviat el contrari, però hi ha dies en que nosaltres mateixos ens hem de dir q ho estem fent be, q seguim endavant. Jo avui m'animo a mi mateixa, agafo forces. Només així no defraudaré a ningú, perquè heu estat molts els que m'heu ajudat, i no us fallaré. Seria la última cosa que voldria.
Per últim, no em cansaré de dir un GRÀCIES en majúscules a tots els q heu estat aquí, que no sou pocs. Creieu-me que m'heu fet sentir estimada, q sense vosaltres no seria qui sóc. Gràcies per estar aquí, i gràcies per animar-me! no ho oblidaré mai!Em sento immensament afortunada.