dimarts, 5 de febrer del 2008

Quin dia més bonic! quin sol q fa!


No sé perquè però avui estic contenta. M'he llevat, he anat amb l'Anna a la feina i ara estic acabant els ultims detalls del power point de la tesi. La gent no pare d'enviar mails per veure el pis, algú se'l quedarà. Està tot encaminat, i malgrat que estigui molt neguitosa pel meu futur i em faci una mica de cosa no saber on estare d'aqui uns mesos, penso que tot anirà bé, com sempre.
Ho tenim tot pràcticament lligat menys això de la feina, així que hi ha motius per estar content. No sé, va a dies però avui no veig motiu per preocupar-se...ja sortirà, i si no, doncs a posar-hi més empeny.
Anims!


I us preguntareu..pq aquesta foto? sencillament, pq m'encanta!

1 comentari:

(A)Nneta ha dit...

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si és q ets la pera... tu tan optimista com sempre!!!!
Clar q algú es quedarà amb el pis, i tu tindràs la plaça a la UdL, i tindreu un pis magnífic a Sant Guim... i si no doncs alguna altra cosa sortirà o passarà i mentre tinguis aquesta actitut per nar per la vida no hi hauran pors q valguin ni q puguin amb tu! I només per això t'admirooooooooooooooooooooooooooooo!